Oxford Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Jeg trenger hjelp til å finne en nedlastbar manual til dette hovedkortet. Kan noen hjelpe meg?
tjaa Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Manualen har jeg ikke funnet, men Bios (nederst på siden), og et forum som kan hjelpe deg PCPerspective
Oxford Skrevet 14. april 2005 Forfatter Skrevet 14. april 2005 Takk for tipset! Jeg har registrert meg på det forumet nå, så får vi se hvordan det er med tilbakemeldinger der
Oxford Skrevet 19. april 2005 Forfatter Skrevet 19. april 2005 Det har ikke vært noen respons på PCPerspective forumet, og ikke noe mer her heller. Jeg har også prøvd å sende mail til Iwill Support, uten resultat. Jeg kunne virkelig trengt denne manualen! Er det noen som har den liggende i pdf format eller liknende, og som har mulighet til å sende den til meg?
Oxford Skrevet 22. april 2005 Forfatter Skrevet 22. april 2005 Etter å ha lett igjennom en del gamle CD'er med backuper, klarte jeg til slutt å finne manualen til dette hovedkortet, i pdf format.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå