Gå til innhold

3 år gammel Compaq og Geforce4

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

jeg har nettopp satt inn et nytt skjermkort (en Gainforce Geforce4 mx 64mb DDR) i naboens maskin. det er en ca 3 år gammel Compaq presario 7000 et eller annet. med 500 mHz PIII CPU.

Lurer på om dette egentlig var lurt, fordi det har en lei tendens til å henge å kræsje.

Er det noen som kan gi meg noen råd???

mvh

terje thorsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har en pc som er helt klin lik.... med gefroce 4 mx440 funker det strålende... toppers!

send en mail til de du kjøpte kortet av... kanskje de kan hjelpe deg..... det er tross alt et dårlig kort i seg selv...du kan jo ikke forv3ente deg så mye av drøye 1000-lappen....

Skrevet

Gaar litt off/topic i begynnelsen: Sitter pa en netcafe i Bankok(med thai-bokstaver) det er derfor jeg skriver slik som #paa#, og setter litt tegn som ikke passer inn... :-> Er det herlig der hjemme i kulden(SPOERSMAALSTEGN) Drar videre til Australia senere saa hvis noen er her eller i Australia saa kan de jo ta kontakt(hvordan*)

40 kroner halvtimen der jeg sitter naa! *rasker paa*

- - - - - - - -

Det var nok et lite overkill det der, ja. Har ingen erfaringer med overkills, men det er nok en del andre som har det...

Skrevet

Quote:

Den 2002-07-05 14:59, alexio skrev:

jeg har en pc som er helt klin lik.... med gefroce 4 mx440 funker det strålende... toppers!

Ok, mulig det funker fint...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...