Ronny M Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Når jeg setter i en musikk-cd så vil ikke Winamp eller MediaMonkey hente infoen fra freedb på nettet. Men hvis jeg starter Win Mediaplayer så henter den all infoen med en eneste gang. Noen som vet hvorfor det ikke funker med winamp og MediaMonkey? Jeg vet at innstillingene er riktige i spillerne for jeg har akkurat samme oppsettet på en annen maskin og der funker det. Det må være noen andre finurlige innstillinger i windows eller noe som har blitt forandret på denne maskinen som jeg ikke finner ut av. Jeg får denne feilmeldingen i MediaMonkey
Ronny M Skrevet 10. april 2005 Forfatter Skrevet 10. april 2005 Prøvde og rippe en cd med MediaMonkey men fikk beskjed om at den ikke fant noen audio-cd. Det er litt merkelig for den spiller av cd-en fint som bare det. Hva kan være grunnen til at den ikke tror det er noen cd der samtidig som den lister opp sporene på plata og kan spille dem uten problemer? Ingen av disse problemene oppstår i Win Mediaplayer. Nero har heller ingen problemer med å hente informasjon fra freedb.org fant jeg ut nå.
Ronny M Skrevet 10. april 2005 Forfatter Skrevet 10. april 2005 Fant problemet. Hvis jeg deaktiverer Daemon Tools så funker alt normalt. Men det er litt rart at jeg ikke trenger å gjøre det på den andre maskina. Noen som kan tenke seg hva som kan være årsaken til at det er sånn bare på den ene? Begge kjører XP Pro SP2 og har mange av de samme programmene innstallert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå