Gå til innhold

Nytt Headsett til MP3-spiller og til pc-spilling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg skal sansyneligvis ha et nytt headsett, og det skal brukes til Spilling og høre på musikk med min Creative muvo slim 256mb. Skal også bli brukt til Spilling når jeg er på lan. Kom med forslag, men ikke over 600kr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er mikrofon et must?

Det er forsåvidt kampanje på Beyerdynamic DT231 for tida. Mener den ligger på 499,- nå, og det er mye for penga.

Skrevet
oki, ser jo ok ut dem.

Men hva med disse? Synes de så bra ut.

Helt enig med deg! De ser utrolig bra ut! Det var vel hovedgrunnen til at jeg kjøpte netopp disse selv for ca. 3 uker siden. De sitter veldig bra på hodet og lyden er knall! Kan absolutt anbefales :thumbup:

Skrevet
Er mikrofon et must?

Det er forsåvidt kampanje på Beyerdynamic DT231 for tida. Mener den ligger på 499,- nå, og det er mye for penga.

Mic er ikke et must! Skal sjekke de du foreslo!

Skrevet
oki, ser jo ok ut dem.

Helt enig med deg! De ser utrolig bra ut! Det var vel hovedgrunnen til at jeg kjøpte netopp disse selv for ca. 3 uker siden. De sitter veldig bra på hodet og lyden er knall! Kan absolutt anbefales :thumbup:

oki, men fungerer dem til mp3 spiller, eller blir lyden for dårlig da?!

Skrevet
oki, ser jo ok ut dem.

oki, men fungerer dem til mp3 spiller, eller blir lyden for dårlig da?!

Jeg synes lyden er fabelaktig! :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...