Gå til innhold

Beste luftkjøling til athlon64 939


Jabbala

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Skal snart gå til innkjøp av et athlon64 939 system. Lurte derfor på hvilken kjøleløsning som passer best. Har til nå sett på:

 

Thermalright SLK-948-U

 

Thermalright XP-90

 

xp120 kjøleren er ikke aktuell siden den ikke passer på hovedkortet jeg skal kjøpe.

 

Hvilken av disse 2 kjøler best? Bryr meg en god del om tyngden på kjølerne som er betraktelig høyere på SLK-948-U kjøleren så med mindre denne yter betraktelig bedre tror jeg ikke jeg vil gå til innkjøp av denne...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Zalman 7700-cu er jo også rimelig bra. Har vært kåret til verdens beste luftkjøler for noen måneder siden. Den er jo også rimelig stille. Jeg har den selv og er meget fornøyd.

Har en AMD 64 3200+ s754 og har rundt 30 grader i idle-temp. Ved load så stiger den ikke mer en MAKS 10 grader!

 

Du får jo også med Fanmate 2 viftestyring, den er knall!

 

Anbefales!

 

PS: Zalman er jo etter mitt syn verdens mest sexy kjøler!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Hei.

 

Skal snart gå til innkjøp av et athlon64 939 system. Lurte derfor på hvilken kjøleløsning som passer best. Har til nå sett på:

 

Thermalright SLK-948-U

 

Thermalright XP-90

 

xp120 kjøleren er ikke aktuell siden den ikke passer på hovedkortet jeg skal kjøpe.

 

Hvilken av disse 2 kjøler best? Bryr meg en god del om tyngden på kjølerne som er betraktelig høyere på  SLK-948-U kjøleren så med mindre denne yter betraktelig bedre tror jeg ikke jeg vil gå til innkjøp av denne...

Har'u sett på Thermal Transtech NPH-2 eller NPH-K8-2

Finner dem her: http://www.npowertek.com/product/index_cooler.htm

se beskrivelse på http://www.dansdata.com/coolercomp.htm

 

Skal oppgradere snart, og dette er nok kjøleren. Her i kenguruland blir det 45 grader ute, og noenganger 34 -5 grader inne, og da er ikke brikka særlig happy . . .

shonny

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...