Raastadboy Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Hei jeg er plaga med too bar og dem går ikke ann og avinnstalere! Noen programmer som gjør det=? Hilsen henrik
x871kx6167ss7 Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 HiJack Tar nok det mest Lest sticky under sikkerhet, der er det mange programmer som kan hjelpe deg. HiJack kan gjøre vondt værre, så du burde vite hva det er du sletter
baremegigjen Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Ville først prøvd med de "vanlige" programmene. Måtte rydde litt på pc'n til sjefen min her om dagen, og da fikk jeg fjernet en uønsket toolbar med Spybot search & destroy. Den er gratis (søk på download.com), og du risikerer ikke å slette noe du ikke burde slette! Ellers kan du prøve AdAware (også gratis på download.com), men er ikke sikker på at den tar akkurat dette problemet. Ellers er det lurt å kjøre disse programmene jevnlig. Hvis du bruker Internet Explorer som nettleser, er muligheten for at disse uønskede gjestene kommer større enn hvis du bruker en alternativ nettleser. Firefox og Opera er gode alternativer. Bruker selv Opera, og har ikke hatt noe adware, spyware eller virus etter at jeg sluttet med IE.
Raastadboy Skrevet 9. april 2005 Forfatter Skrevet 9. april 2005 Forsket litt med Hijack og da fikk jeg fjernet dem:D Tusen takk for svar:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå