csboy Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Jeg har fått en forferdelig lagg i cs1.6. Jeg prøvde å stille ned på rates uten at det hjalp. Men det jeg nå har lagt merke til er at motakeren til det trådløse nettverket er litt ødelagt. Kan det være feilen. Hadde ikke lagg før jeg fikk trådløst, og jeg ligger stabilt på 4-5 i signaler. Har 728/120 linje så det burde jo fungere greit. Nå laster jeg ned på ca 20 kb/s og før var det 80 kb/s. Har også en choke på 0-100. Og jeg blir mange ganger beskylt for speedhack pga lagg
galaxee Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 tror trådløst nettverk nesten vil lagge uansett! om du ikke har bra utstyr da! prøv med vanlig kabel choke er tap av pakker,og kommer garantert av trådløs nettverk
Lufen Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 tror trådløst nettverk nesten vil lagge uansett! om du ikke har bra utstyr da!prøv med vanlig kabel choke er tap av pakker,og kommer garantert av trådløs nettverk trådløst nettverk fungerer 100% bra til å spille på så lenge man har godt signal og alt utstyret er i orden, det at han har pakke tap kommer nok av at rutern hans er litt ødelagt, men ikke pga det er trådløst nettverk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå