falcon77 Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Jeg har brukt azureus en god stund, før virket alt som det skulle. Nå er det en stund siden jeg har brukt det, og når jeg skulle bruke det igjen, så reboota maskinen. Jeg trenger ikke å sette igang noe nedlasting for at det skal kræsje, det er nok å bare åpne azureus. Sånn har det vært den siste måneden. Jeg har en trådløs router av typen D-link 614+ og D-link trådløst nettverkskort. Jeg har innstallert Java. Har vært inne på routeren og åpnet portene fra 6881 til 6991, dette skulle jo holde i massevis. Har også prøvd å kjøre azureus uten å ha brannmuren igang uten hell. Har prøvd å laste ned azureus på nytt uten at det gjorde noen forskjell. Jeg har ordnet statisk ip-adresse. Hva kan forårsake dette? Kan det være noen windows-oppdateringer som lager problemer? Jeg kjører forresten Windows XP. Portene skal i hvert fall være åpne nå, men tror ikke det har noe med saken å gjøre uansett...det har vel bare med hastigheten å gjøre, skal vel ikke forårsake at maskinen rebooter. Kan noen hjelpe meg? Mvh.Geir
steamr Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Det kan ha noe med java versjonen du bruker. Husker at jdk1.3.0 el hadde noen grafiske issues med enkelte drivere, og forårsaket at maskinen gikk i bluescreen. Men det skal ikke være noe problem med java 5.0.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå