Gå til innhold

Night elf strategier, warcraft 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Desverre er det ikkenoe særlig warcraftprat her lenger, men hvis du er ok i engelsk så er det hauger med strategier der ute. Men det jeg har lært etter en god del spilling er at det faktisk ikke har så mye å gjøre hva slags strategi du bruker, heller hva motstanderen bruker, og hva du gjør for å countre det. Men kan gi deg en liten strat, en snabb en ;)

- Bygg 2 wisper

- Send 1 av de wispene du starter med til rett foran treet ditt, resten til gruven.

- Med den ene wispen foran treet ditt lager du et altar

- Med den første wispen som kommer ut lager du en moonwell

- Andre wispen som kommer ut sender du til å hente trær

- Fortsett å lage wisper, send neste til gruva, så en del til trær

- Hero: Jeg liker Deamon-Hunter best, med mana burn, han er en god hero, og mana burn ødelegger for de fleste andre heroer i spillet.

- Bygg Ancient of War når du får råd, og så en moonwell når du får råd.

- Send heroen din (alene, med en gang han kommer ut) mot motstanderen for å ødelegge det du kan. Bruk manaburn så mye du kan, så slipper du en slitsom motstanderhero.

- Når du får Ancient of War så lager du huntresess, de er enkle å ha med å gjøre, og er sterke.

- Nå burde du være på tier 2 (hovedtreet lvl 2), så da har du mange valg. Prøv å se hva motstanderen har gjort, og hva han antagelig kommer til å lage. Lager han air så lager du Hyppogrifs eller Druid of the Talon (lvl 3). Adapter spillet ditt så det alltid er en kontring mot hva motstanderen din gjør. Hvis han ikke gjør noe spesielt så bare lag det du liker å bruke, og prøv å hemme han i å lage ekspansions og holde han på plass til du kan ta han. Prøv å få han til å bruke penger uten at du må det, ødelegg bygninger så stikk av, så du ikke mister noe.

Det er et fantastisk spill, jeg har spilt det noe helt SYKT mye :D Men har ikke spilt så mye nå i det siste, er lei :(

Lykke til! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...