RiniaShqipetare Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Hei jeg har ADSL fra TELENOR og har en Topcom 871BT ADSL Modem/Ruter i hvertfall det står det her: http://www.online.no/kundeservice/veiledni...orer-871bt.html Jeg følger den brukerveiledningen men får det ikke til, jeg får ikke svar/kontakt. Har byttet Ip adrese til 10.0.0.1. Er det noen som har gjort det? Kan noen hjelpe meg med det? Mvh.
BrokenTomato Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Først resetter du factory settings, deretter legger du inn [email protected] passord Dette skal fungere helt fint. DHCP er også aktivert som standard, så sett PC til å motta IP-Adresse automatisk. Lykke til
RiniaShqipetare Skrevet 7. april 2005 Forfatter Skrevet 7. april 2005 Det har jeg gjort, Motta IP automa... men fungerer ikke. Hvilken port skal jeg bruke når jeg gjøre det LAN eller Line/WAN? Jeg prøvde bare på LAN
BrokenTomato Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Datamaskinen til skal være koblet til "LAN" Porten. Du gjør dette via en svitsj/ruter eller direkte tilkobling.
MGen Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 (endret) Hei! Jeg har Topcom Xplorer selv og hadde en del problemer i begynnelsen. Men det viktigste er å få lagt inn ecc og CCInstaller som igrunnen er det viktigste for å komme deg på nett. Det er de driverne som sjekker om koblingen mellom pc , modem og internett er i orden. Alle ip'er skal selvf. automatisk finne seg selv i tcp/ip protokollen. Endret 7. april 2005 av MGen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå