eskarls Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Jeg ser ut til å bestille dette kortet hos komplett. Men finner ikke en eneste test eller brukerefaring om dette kortet! Noen her som vet noe? Tenker litt på overklokking og generell ytelse. En annen ting....dette er ikke Ultra utgaven, hva har det å si i praksis? Mvh Espen
hamsterbom Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 /bump Jeg tenker også på å kjøpe dette kortet, men er litt utrygg siden jeg ikke finner noe info om det. Er det ingen som har testet dette kortet og kan fortelle litt om det? Takker mye for svar.
un0kai Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 Virker som et solid kort, leste et par timer om det i dag faktisk da jeg har tenkt å kjøpe det til å sl , fant tråder om det på XS og noen andre plasser... F utgaven går faktisk an å modde til ultra og sli... Har lite å si i praksis for meg iallefall at det ikke er ultra/sli, du får ikke innebygget firewall og sata2 er det jeg kommer på i farten... Jeg såg også noen hadde proglemer med å overklokke med noen winchestere, mens andre klokket langt... Det er i bunn og grunn et msi neo4 plat. da det bruker samme bios...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå