Radar1 Skrevet 3. juli 2002 Skrevet 3. juli 2002 Teit spørsmål gir mange kjappe svar !!! Har et Asus 7700 deluxe skjermkort. Lagt s-vhs kabel fra kortet til TV'en Med asusdrivere får jeg bra bilde på Tv'en men ikke lyd. Må en ha separate lydkabler i tillegg til s-vhs kabelen Radar1
Radar1 Skrevet 3. juli 2002 Forfatter Skrevet 3. juli 2002 Jeg visste det var et teit spørsmål, men har ikke peil på video-lyd Takk Radar1
w00pla Skrevet 3. juli 2002 Skrevet 3. juli 2002 Sist jeg skjekket kom ikke lydkortene med lyd-utgang. Egen kabel fra lydkortet er nødvendig. Elkjip har jo disse settene med gullbelagte kabler, der har du 3 kabler som sitter sammen (RCA kablene), og en separat kabel som er S-video. Noen bruker s-vhs, mens andre bruker composite (RCA). På lyd bruker man kun composite. S-video gir utrolig godt bilde på mange TV'er, men på litt gamlere bruker man composite for å få skikkelig bilde.
tesaete Skrevet 3. juli 2002 Skrevet 3. juli 2002 >Sist jeg skjekket kom ikke lydkortene med lyd >utgang. Ja det der er utrolig kjipt ass... :smile:
8483838383 Skrevet 4. juli 2002 Skrevet 4. juli 2002 Ja må si at lydkort uten lydutgang er utroli kjipt. utroli hva folk kan bruke penger på :smile:
JarleW Skrevet 4. juli 2002 Skrevet 4. juli 2002 Jaja...sånn blir det når han blander skjermkort og lydkort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå