Adversary Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 (endret) jeg klarerer ikke å få opp søk i Odc. er det noe jeg har gjort galt? skal jeg bruke active eller passive mode? Endret 5. april 2005 av mini me
janfredrik Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Du setter deg på Active og finner ipen din her: www.ipadresse.no (har du router må du åpne porter)
Adversary Skrevet 5. april 2005 Forfatter Skrevet 5. april 2005 nå her jeg gjort det der med ip adresse. kommer ikke opp noe. jeg hvet ikke om jeg har router. er litt n00b på dette område her Jeg har en adsl boks fra tussa(prestige 600), en split og en stk. data
janfredrik Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Følg denne guiden: http://www.portforward.com/zyxel/Prestige6...tforwarding.htm Også kan du åpne portene 1412 på routeren. Ved siden av IP på oDC står det port, der skriver du også 1412
Adversary Skrevet 5. april 2005 Forfatter Skrevet 5. april 2005 Nå klikker jeg snart Det går ikke nå heller!
Bluebeans Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Sjekk om det funker i passive mode. Funker det ikke der er det ikke routeren det står på.
Adversary Skrevet 5. april 2005 Forfatter Skrevet 5. april 2005 Joda det funket det. Men pc`n krasja når jeg søkte på funny. :!: fryste seg. og måtte restarte manuelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå