Gå til innhold

Apacer eller GEIL ?

enigma

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.psdata.no/ps.asp?it=100689&mlevel=011001

http://www.psdata.no/ps.asp?it=99474&mlevel=011001

Siden GEIL ikke er på lager, tenkte jeg at jeg skulle kjøpe Apacer. Noen stor forskjell på kvalitet/ytelse på de to RAM-brikkene ? Er kanskje verdt å nevne at jeg kjører et Asus A8V Deluxe med en A64 3000+, og har 512MB Dual Channel GEIL-RAM fra før. Er det verdt å vente til GEIL kommer på lager ? Jeg er ingen stor overklokker, så de faktorene kan dere overse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Geil brika har litt bedre timings. :)

Men tror du det vil utgjøre en markbar forskjell ? Jeg har lyst å få mer RAM snarest mulig :yes:

Skrevet

Synes du bør gå for Geil brikka, den er billigere samtidig er den vel så god som Apacer brikken.

Jeg har bare gode erfaringer med Geil derfor anbefaler jeg det. ;)

Skrevet
Geil brika har litt bedre timings. :)

Men tror du det vil utgjøre en markbar forskjell ? Jeg har lyst å få mer RAM snarest mulig :yes:

Nei det vil det nok ikkje. :)

Skrevet

Nåja, nå har visst prisen på Apacer-RAMen gått opp enda ett hakk, så prisforskjellen er 80kr. Gidder ikke betale 80kr for en RAM som jeg tror er dårligere :p Har også bare god erfaring med GEIL. Jeg får vel vente, takk for hjelpen uansett ^__^

Skrevet (endret)

Onze: Jeg har ikke erfaring med 2048MB rammen (2*1024MB), av de så er Geil så absolutt det beste valget. Kingston rammen er etter min mening totalt overpriset i forhold til det Geil rammen er.

Jeg har selv bare gode erfaringer med både Kingston og Geil, så etter min mening så velger du den billigste av de. ;)

Endret av Deuce
Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet

DE HAR DE PÅ LAGER NÅ!!!

Jeg har bestillt GeIL DDR400 1024 (2x 512)... De skal visst nok være veldig gode.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...