Gå til innhold

Makro fra fjæra - kritikk ønskes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg blir alltid litt oppgitt når utsagnet kommer; Hva er det du vil formidle med bildet....? Det er ikke alltid poenget med et bilde er å formidle noe. Kanskje skal det brukes som her, til en reklame for et selskap. Kanskje skal det brukes som motiv til et gardinstoff. Kanskje skal det brukes som wallpaper/bakgrunn i den nye DELLèn som kommer til sommeren....

 

Tar meg den frihet å legge ved en versjon av bildet ditt som jeg har "tilet" så det kan brukes som bakgrunn.

 

Synes det var et fint bilde med veldig fint lys - og jeg gleder meg til sommeren :)

 

F828

post-209-1112603596_thumb.jpg

Lenke til kommentar

En venninne av meg skal bruke det som temabilde i en presentasjon for et oljeselskap. Det kommer til å være i miniformat på alle slidesene i presentasjonen, samt "pausebilde" blåst kraftig opp på lerret. Det skal ikke brukes i en reklamekampanje eller noe sånt.

Meningen med bildet er å bringe frem den følelsen man ofte har når man sitter i fjæra og griller. (jeg er derfor svært fornøyd med F828 sine assosiasjoner) Derfor valgte jeg et område der det lå kullbiter. Men disse skulle ikke være blikkfang. Det som var ment å skulle fange blikket er den lille rosa_lilla skjellbiten som er "tilfeldig" plassert litt nedenfor midten av bildet.

(og som med vilje er dratt ned i bildet)

 

Når det gjelder lyset, så var det tilfeldig. Jeg trodde ikke det kom til å bli så bra.

Jeg har tatt bilder i det samme området i 4-5 dager uten å oppnå det lyset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...