Gå til innhold

Black and White Chieftec


Anbefalte innlegg

Har planer om å gjøre et par småting med kabinettet mitt.

  • Forbedre svartfargen utenpå
  • Lakkere snøhvitt på innsiden
  • Sette inn 2(evt3) Blacklight katoder
  • Sette inn blå vifter

Tenker å styre de kalde katodene på en viftestyring jeg har fra før, sette opp et lite plexiglass på frontdøren.

Kanskje sette opp et plexiglass i topplokket også.

 

Front

Side

Hva mener dere?

Endret av Lightning_hh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, dette kan bli bra, men temperaturen kommer kanskje til å gå opp noen_få_grader hvis du lakker det hvit inni. Men siden du skal ha blacklight, så er det vel verdt det. :hmm: Fargen er litt "dau" ja, få den skikkelig svart! :thumbup: (har sett slike før, liker bedre sølvfargen som er på mitt :love:)

Lenke til kommentar
Ja, dette kan bli bra, men temperaturen kommer kanskje til å gå opp noen_få_grader hvis du lakker det hvit inni. Men siden du skal ha blacklight, så er det vel verdt det. :hmm: Fargen er litt "dau" ja, få den skikkelig svart! :thumbup: (har sett slike før, liker bedre sølvfargen som er på mitt :love:)

Hvorfor blir det varmere hvis en lakkerer det inni?? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Ja, dette kan bli bra, men temperaturen kommer kanskje til å gå opp noen_få_grader hvis du lakker det hvit inni. Men siden du skal ha blacklight, så er det vel verdt det. :hmm: Fargen er litt "dau" ja, få den skikkelig svart! :thumbup: (har sett slike før, liker bedre sølvfargen som er på mitt :love:)

Tror nokk ikke han skal være redd for å få d varmere.. Har u sotte i en hvit bil på en varm sommerdag?? da kan man som regel ha vinduene igjen, men hvis den hadde vært svart hadde man åpnet alt som av vinduer! så tror hvit skal gå fint, mener vi snakket om noe slikt i fysikken, men begynner å bli noen måneder siden!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...