Gå til innhold

Skjermen slår seg av!

Anbefalte innlegg

Skrevet

som topic sier så slår skjermen seg av når jeg skal spille cold fear!jeg trykker ctrl+alt+delete og avslutter spillet.prøver så og starte cs:source,da funker alt fint!hva kan det være?skjermen går i "hvilemodus" når eg starter spillet!merkelig siden alle spille jeg har fun ker fint!flott hvis jeg fikk noen seriøse svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags hardware har du? og hva slags oppløsning har du spillene på. Husker at min gamle skjerm "skrudde" seg av da jeg spilte spill med høy oppløsning. Men da jeg gikk tilbake til Windows så kom skjermen på igjen

Du kan jo prøve å dempe oppløsningen på spillet om du ikke har gjort det alt

Skrevet
Hva slags hardware har du? og hva slags oppløsning har du spillene på. Husker at min gamle skjerm "skrudde" seg av da jeg spilte spill med høy oppløsning. Men da jeg gikk tilbake til Windows så kom skjermen på igjen

Du kan jo prøve å dempe oppløsningen på spillet om du ikke har gjort det alt

takk for svar men det skjer før jeg får gjort noe som helst!

spillet starter helt svart..hører lyden og alt,men ikke noe mer enn det!

Skrevet

Dette beror på at spillet kjører for høy refresh rate som standard, dvs at den kjører høyere enn skjermen din takler, sansynligvis.. Nedenfor har jeg klippet fra et annet forum, som viser hvordan du stiller ned denne. Sett til det maksimale du vet din skjerm kan takle for den oppløsningen du kjører i spillet. Evt bare prøv deg fram..

To change the default refresh rate setting in Dxdiag:

Click Start, and then click Run.

In the Open box, type dxdiag.exe, and then click OK.

On the More Help tab, click Override.

Click Override Value, type a refresh rate setting in the Override Value box that is supported by both your video adapter and your monitor, and then click OK. Try one value at a time.

NOTE: Typical values are 60, 62, 72, and 75.

Click Exit.

In the override enter your highest capable refresh rate.

Now start the game again.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...