Viggleik Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Hei! Jeg lurer på om jeg trenger å ha half life2 instalert når jeg ikke spiller det, jeg spiller selvsagt cs:s, tror dere jeg kan uinstalere half life men fortsatt spille source?? Det er jo ingen vits å ha half life innstalert når jeg ikke spiller det! Takker på forhånd for svar.
Admin'c Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 source bruker en del fra halflife så jeg tror du må ha en del av filene men ikke alle uansett
Bluebeans Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 source bruker en del fra halflife så jeg tror du må ha en del av filene men ikke alle uansett Hvis de skulle bli slettet vil steam bare laste ned det nødvendige til CS:S uansett.
RolfOve Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Før trengte du ivertfall ikke half-life installert for å spille counter-strike. Vil tro det er det samme nå også. Tror du trygt kan gå på properties for spillene du ikke vil ha å velge "delete local game content".
Newt32 Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Det er jo ingen vits å ha half life innstalert når jeg ikke spiller det! Det er liten vits å slette det også, med mindre du har lite diskplass elns...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå