Fredriao Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Hei, ble idag utsatt for et ubeskrivelig irriterende problem! I forbindelse med en presentasjon jeg lagde, med 12 videosnutter: Filene var i utgangspunktet mpeg II, og jeg la de inn i presentasjonen. Når jeg kjørte slide-show kom bare en svart ramme opp - ikke lyd eller bilde. Hvis jeg blar en slide tilbake og så kjører sliden igjen spiller den som den skal - UTEN unntak. Dette var uavhengig av om jeg valgte full-screen, og alle mulige innstillinger jeg kom over. Det endte med at jeg måtte bruke Pinnacle Studio og eksportere til wma/"streaming" (!!) - det var det eneste som fungerte (verken avi...) Prøvde også mpeg II i vcd/svcd/dvd ++ presets - fungerte heller ikke. Kunne kanskje tenkes at det var et codec problem, men de spiller da knirkefritt i mediaplayer/winamp!?! Jaja, jeg skjønner ingenting. Forøvrig bestod presentasjonen av 296 slides Trodde først dette kunne være problemet, men det skjer også i en blank presentasjon bestående av én slide uten temaer/animation schemes. Hvis noen har noen tips hadde jo det vært fett, så slipper jeg kanskje dette senere. Har Office 2003 service pack også, så skjønner igrunn fint lite...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå