Gå til innhold

Advanced Uninstaller PRO: Avinstallering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg bruker Advanced uninstaller PRO. Jeg liker programmet veldig godt fordi det også har andre nyttige funksjoner som for eksempel en registry optimizer (komprimerer registeret), registry cleaner + at det fjerner unødvendige filer m.m Men jeg har noen spørsmål ang. avinstalleringsfunksjonen.

Jeg har hørt at dette programmet skal fjerne absolutt alle programfiler som tilhører det programmet jeg avinstallerer. Men jeg syns ikke Advanced Uninstaller gjør det godt nok fordi det ligger som oftest noe i programmappen til det programmet jeg avinstallerte. Er det ikke meningen at det skal fjerne absolutt alle filer eller er Advanced Uninstaller bare en slags snarvei til legg til/fjern program? Det betyr at det er like bra å gjøre det i legg til/fjern program? Finnes det i så fall et program som gjør jobben enda bedre slik at jeg får fjernet absolutt ALLE filer som ligger igjen etter et program? Får det er som kjent alltid noe som ligger igjen av programmet (registry-oppføringer, filer, mapper osv.)

På forhånd takk for svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt off-topic da, men jeg satt og humra litt for meg selv da jeg så topic.

Wtf? Problem med avinstallering av Advanced Uinstaller???

Skrevet
Litt off-topic da, men jeg satt og humra litt for meg selv da jeg så topic.

Wtf? Problem med avinstallering av Advanced Uinstaller???

Helt enig, tenkte selv at folk kunne tro det. Grunnen til at jeg har den topicen som jeg har er at det ikke var mer plass til å skrive en lengre topic.

JA jeg vet hvordan man avinstallerer Advanced Uninstaller :p

Skal jeg skifte topic, i såfall til hva? :hmm:

:D

Noen som vet svar på spørsmålet mitt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...