smetho Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Hei. Har lurt på en ting en stund nå, og mulig det er jeg som er treg som ikke har fått det med meg, men hva er den greia som kommer på mini-mappen når en trykker på et sted der? Det kommer opp en sirkel som blinker noen ganger før den forsvinner. Har spilt mest med min Tauren Shaman og Human Warrior, men har enda ikke funnet ut hva denne funksjonen er og hva den kan hjelpe meg med. Please enlighten me!
Floydiac Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Den er laget for parties, slik at F. eks hunters som kan se fiender rundt hjørner o.l. (detect humanoids) kan signalisere til partymedlemmer hvor diverse iender er.
klilleng Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Hei. Har lurt på en ting en stund nå, og mulig det er jeg som er treg som ikke har fått det med meg, men hva er den greia som kommer på mini-mappen når en trykker på et sted der? Det kommer opp en sirkel som blinker noen ganger før den forsvinner. Har spilt mest med min Tauren Shaman og Human Warrior, men har enda ikke funnet ut hva denne funksjonen er og hva den kan hjelpe meg med. Please enlighten me! Når folk i partyet ditt skal vise deg hvor ting befinner seg?
smetho Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Skrevet 31. mars 2005 Ahh, lurt Antok det måtte være noe i parties da jeg mest har spillt solo. Takk for raske svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå