Gå til innhold

jeg får en error når jeg skal betale for å spille.

Anbefalte innlegg

Skrevet

off.. jeg får enda ikke til å betale subscription greiene :cry: jeg får denne erroren

HTTP status 500 -

type: Exception report

description: The server encountered an internal error () that prevented it from fulfilling this request.

exception:

java.lang.NullPointerException

com.blizzard.wow.web.accountShared.model.RecurringPaymentPlan.getGroup(RecurringPaymentPlan.java:173)

com.blizzard.wow.web.accountManagement.action.controller.form.CreditCardFormController.onBind(CreditCardFormController.java:369)

org.springframework.web.servlet.mvc.BaseCommandController.bindAndValidate(BaseCommandController.java:295)

org.springframework.web.servlet.mvc.AbstractFormController.handleRequestInternal(AbstractFormController.java:236)

org.springframework.web.servlet.mvc.AbstractController.handleRequest(AbstractController.java:128)

org.springframework.web.servlet.mvc.SimpleControllerHandlerAdapter.handle(SimpleControllerHandlerAdapter.java:44)

org.springframework.web.servlet.DispatcherServlet.doService(DispatcherServlet.java:522)

org.springframework.web.servlet.FrameworkServlet.service(FrameworkServlet.java:321)

javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java:802)

edu.yale.its.tp.cas.client.filter.CASFilter.doFilter(CASFilter.java:334)

org.springframework.web.filter.CharacterEncodingFilter.doFilterInternal(CharacterEncodingFilter.java:73)

org.springframework.web.filter.OncePerRequestFilter.doFilter(OncePerRequestFilter.java:73)

note: The full stack trace of the root cause is available in the Apache Tomcat/5.0.27 logs.

Hva betyr dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...