Gå til innhold

Jeg vil spille WWII Online - er det mulig?


Anbefalte innlegg

Jeg har veldig lyst til å prøve WWII Online.

 

Spillet selges ikke i Norge, men jeg har lest litt rundt på hjemmesiden til spillet. Du kan visstnok kjøpe en CD key online, og så abonnere (og få 30 dager gratis?). Så laster du ned en applikasjon som heter PLAYgate, full install av spillet og siste update. Etter første måneden koster spillet $14.99 per måned.

 

Det jeg ikke finner ut på siden er hvor og hvordan du laster ned CD key'en. Den skal koste $19.99. Men den er ikke på download siden.

 

Så mine spørsmål blir;

 

1. Er det mulig for nordmenn (og meg...) og signe up på WWII Online og spille det?

2. Hvis jeg registerer en account - får jeg da valgmuligheten til å laste ned en CD key?

3. Er det noen her som spiller WWII Online? Isåfall; hvordan er spillet? er det verdt pengene?

 

Det er vel forhåpentligvis ingen hindringer for at jeg skal kunne spille dette spillet her i Norge... jeg har VISA kort til betaling og en brennende lyst til å spille dette spillet :D

 

 

Så, alle som spiller WWII Online (det må vel være noen?) - del deres erfaringer med meg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisan.

 

WWII Online har akkurat nå en 14 dagers free trial for medlemmer av mmorpg.com. Etter endt free trial har du mulighet til å aktivere / kjøpe key for 9.99$. Siste frist for denne trialen er i morgen, så du må forte deg :)

 

Gå til http://www.mmorpg.com og registrer deg (gratis, no spam)

 

Klikk på Game List og finn WWII Online og klikk på denne. På siden som kommer opp klikker du på Features, og velg previewen av 1.19 patchen. I denne artikkelen er det en link videre til free trial.

 

Jeg testet spillet i en times tid i forigårs, og må innrømme att jeg fortsatt ikke blei så veldig imponert (testet det også for ett par år siden).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...