Midran Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 jeg skjekka nettopp Abit hovedkortet mitt opp mot bildene på Abit sine hjemmesider og fant ut noe merksnodige greier.... på mitt hovedkort står det att jeg har Abit Is7-E versjonen Abit Is7-E men det merksnodige med dette er att layouten på hovedkortet mitt er helt anderledes! og er identisk med Abit Is7 hovedkortet Abit Is7 laypoten er KLIN lik bare at på mitt står det Is7-E på chipsettet, noen som vet hva som er mitt hovedkort? alle programmene jeg har sjekka det mes sier bare Is7/-E/-G series... ganske merksnodig, ps: skal se om jeg får tatt ett bilde av hk`et mitt senere i dag
Tydeus Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Vannskelig å si, men har du testa med Everest ? (gamle aida32) Nyeste version kan hentes her. http://www.lavalys.com/products/download.php?dlid=1&lang=en
Midran Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Skrevet 29. mars 2005 (endret) har det ja, står bare IS7/-e/-g series... hmm, er jo litt merklig att mitt kort er verken eller .. Link Til "Mitt" Kort Abit Is7-E Edit: la til en link over ett nøyaktig likt kort som det jeg har, legg merke til at det er Kliss likt Is7 på Abit sine hjemmesider, men på dette står det Is7-E, Abit må ha rotet litt siden dette har skjedd Endret 29. mars 2005 av Midran
tjaa Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 ...men på dette står det Is7-E, Abit må ha rotet litt siden dette har skjedd Ser tydelig at kortet ditt er IS7 ja. Sørbrua skal være ICH5-R (bl.a. s-ata raid 0), har 2xFirewire (internt og bak) og støtte for Media XP. Jeg lurer på hvilken funksjon dette 'IS7'-chipet har egentlig (er det kun pålimt etikett der?) - sjekka et par tester uten å bli klokere, men tviler på at betegnelsen har noen betydning. Husker at Abit NF7 også hadde en s-ata lapp klistret på, slik at man kunne tro kortet var et NF7-S - tror at Abit slumser litt med disse lappene... men er betegnelsen preget inn i selve chipet, da blir evt. saken en annen.
Deuce Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Ser godt at kortet ditt er ett Abit IS7, har selv hatt det kortet. Samtidig har du firewire, noe ikke IS7-E kortet har.
Midran Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Skrevet 29. mars 2005 eneste problemet er da at jeg faktisk IKKE har firewire ... Abit har vis rota litt
tjaa Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 eneste problemet er da at jeg faktisk IKKE har firewire ... Abit har vis rota litt Virker nesten som du har et klenodium/ samleobjekt... liksom et sjeldent frimerke Tipper Abit will be most happy for å få det tilbake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå