Gå til innhold

Kan jeg få igjen på garantien?


Raugen

Anbefalte innlegg

Har et PowerColor 9800 Pro som jeg kjøpte fra komlett for et år siden.

 

PC'n sto på en stund, var litt på internett og jeg gikk fra den. Når jeg kom tilbake var skjermen svart og kortet er dødt.

 

Jeg har en VGA Silencer Artic Cooler som jeg har hatt på siden jeg kjøpte kortet og det har fungert fint.

 

Kan jeg få tilbake på garantien når jeg har satt på ny kjøling ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har et PowerColor 9800 Pro som jeg kjøpte fra komlett for et år siden.

 

PC'n sto på en stund, var litt på internett og jeg gikk fra den. Når jeg kom tilbake var skjermen svart og kortet er dødt.

 

Jeg har en VGA Silencer Artic Cooler som jeg har hatt på siden jeg kjøpte kortet og det har fungert fint.

 

Kan jeg få tilbake på garantien når jeg har satt på ny kjøling ?

Kortet skal vel helst være "umodda" for "garantiarbeid" sett tilbake kjøleren kortet ble "født med", før du sender i retur.

Prøvd annet skjermkort i maskina og "alt" fungerer?

Et Powercolor X700 døde etter få (3) dager i maskina eg bruker nå, fant et PCI kort og fikk bilde tilbake på maskina - lever nå i "nVidia verden" 6600GT - fikk refundert for kortet som "døde".

Lenke til kommentar

skal sette på den gamle vifta.. men tror jeg mangler den "bracket'en" som sitter på enden av kortet.. den man skrur fast... da VGA Silencer'n hadde egen bracket som kortet måtte skrus fast i..

 

 

Bruker nå et gaaaammelt TNT2 kort... funker fint, eller fint og fint :p

Endret av Haugiz
Lenke til kommentar

akkurat det skjedde med meg oxo når jeg var på tg , logga av windows , dro til en kamerat og dusja og sov og når jeg kom tilbake var skjermen svart , slo av pcen og slo den på igjen og skjermen var fortsatt svart ;(

jeg hadde powercolor 9800 pro skjedde med det gamle korte mitt oxo ha r 2 x 9800 pro her hjeme som ikke funker ;(

Endret av Yonaz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...