ZanZel Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Hei har en mus som ikke vil holde konstant fart når jeg flytter på den i windows. Den beveger seg stadig raskere desto mer jeg flyter på den, dvs at jeg må bare flytte den litt og litt hvis jeg skal ha noen sjangse til å treffe ikonene i det hele tatt. Jeg vil bare at den skal ha en konstant fart hele tiden.. noen som vet hvordan jeg gjør dette? Til informasjon er det en intuos3 mus på et wacom tegnebrett.... håper noen kan hjelp meg!! Mvh ZanZel
Ronny M Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Har du prøvd kontrollpanel-->mus-->pekeralternativer ?
tukols Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Hvis ikke ovenstående forslag hjelper- Har du installert driver til den? Hvis ikke så gå ut på producentens hjemmeside eller bruk driveren som fulgte med musen. Hilsen tukols
ZanZel Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Skrevet 26. mars 2005 Har vært både her og der.. bruker driveren fra produsenten.. i win2k har man en egen rubrikk under controlpanel-->mouse-->motion som heter så mye som Accelration der kan man bestemme nettopp dette.. Hvorfor i all verden har denne blitt fjernet på winxp?? det er jo bare helt teit! Noen andre tips?
Ronny M Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Du har selvfølgelig prøvd å aktivere pekerpresisjon? kontrollpanel-->mus-->pekeralternativer-->aktiver pekerpresisjon
ZanZel Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Skrevet 26. mars 2005 har det, og da blir det bare værre.. er ute etter å slå det helt av..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå