kristoffer1989 Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Vil en mac mini 1,2 ghz, 512 ram eller en ibook 1,2 g4, 512 ram være nok til å drive sofsynther osv?
riktig Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Det kommer helt an på hva slags softsynther du kjører. Du vil ikke kunne kjøre Drumkit From Hell 2 eller Vienna Symphonic glatt, for å si det sånn (men det er vel per definisjon ikke softsynther.) Prøv deg fram, tror du kan kjøre ganske mye av vanlige analog-emulerende synther. Du merker det når det begynner å hakke.
kristoffer1989 Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Skrevet 25. mars 2005 Det kommer helt an på hva slags softsynther du kjører. Du vil ikke kunne kjøre Drumkit From Hell 2 eller Vienna Symphonic glatt, for å si det sånn (men det er vel per definisjon ikke softsynther.) Prøv deg fram, tror du kan kjøre ganske mye av vanlige analog-emulerende synther. Du merker det når det begynner å hakke. det jeg bare lurer på er om dete faktisk vil gå eller om jeg må sette i mer ram før jeg kjøper en av disse to...
riktig Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Anbefaler absolutt mer enn 512, du burde ha 1Gb, men 768 duger også. Har du råd bør du kjøpe så mye og rask ram du kan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå