akarno Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Hei. Har tenkt å begynne på Skullcrusher etter jeg nå har prøvd PVE en stund. Prøvde Agamaggan en stund, men det var så ufattelig mange spanjoler. Er Skullcrusher en "offisiell" server for ett eller annet land, vil holde meg til en server det det går i engelsk, og ikke general flommes av spansk eller liknende! Noen som kan si noe om dette angående Skullcrusher?
PixelImp Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 har vært på Skullcrusher i noen dager med sammenhengende spilling nå og har ikke funnet noen form for spansk der, kun engelsk. evt. noen nordmenn og dansker
ewt Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 en hel haug med svensker også...,så noe nederlandsk i main chat de aller første dagene...ikke siden.. btw, engelskmennene har inntrykk av at skandinavene er "gameaholics"
Athelas Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 btw, engelskmennene har inntrykk av at skandinavene er "gameaholics" Hmm. I wonder why....?
akarno Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Skrevet 25. mars 2005 Høres bra ut! På Arathor (PVE) er store deler fra nederland, dette gjorde ingenting, alle snakket Engelsk bra, og ingen snakket nederlandsk i general
ewt Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 btw 7k xp unna lvl 60 priest....nick: Solmyr (alliance).
Gjest member-60584 Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 er MANGE svensker på skullcrusher. noen gang snakker noen svensk på general, men når noen sier "english please" o.l. så slutter de. mange svensker... jeg har enda ikke vært i et party der det ikke er en svenske...
mbskywalker Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 btw 7k xp unna lvl 60 priest....nick: Solmyr (alliance). Hadde jeg vært 7000 xp unna level 60 hadde jeg ikke tatt med tid til å skrive her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå