Radi Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Går det ann spille musikk på høytalerrne mens jeg hører på en annen musikk i headset, får så å mikse den ene inn i den andre på riktig tidspungt? Trenger jeg da 2 lydkort da? har et ekstra liggende, men det er fra stein alderen ( veldig gammelt! ) Noen som kan forklare meg hav line out-port er? Slipper jeg å bruke to lyd-kort hvis jeg har en Jack splitter?
Gilbert Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Nei, en jack som forgrener seg må nødvendigvis sende samme lyd. Kan du ikke ta en titt på f.eks. Logic?
Radi Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Skrevet 24. mars 2005 Hva mener du med: Kan du ikke ta en titt på f.eks. Logic?
Radi Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Skrevet 24. mars 2005 Går det ann spille musikk på høytalerrne mens jeg hører på en annen musikk i headset, får så å mikse den ene inn i den andre på riktig tidspungt?
Gilbert Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Med to lydkort der du definerer to forskjellige programmer til å bruke hvert sitt, så skulle det gå fint imo. Men ta en titt på Logic, der kan du visuelt bruke flere lydfiler og plassere de slik at de kommer inn på riktig sted :-)
Gilbert Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 http://www.apple.com/no/logic/ Finnes både for Mac og PC
Radi Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Skrevet 24. mars 2005 Og på det programmet kan man høre på en sang på headsett mens en annen sang spilles? Det er viktig! Går det ann å ta opp det du mixer?
Radi Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Skrevet 24. mars 2005 Det Logic programmet må man kjøpe da. Og det var drit dyrt! SÅ det er uaktueltt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå