Gå til innhold

Ladeproblemer med Sony DSC-V1


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg kjøpte Sony DSC-V1 i juni 2004 i Sveits. Til nå har alt gått bra, men nå har jeg fått ladeproblemer. Når jeg starter å lade lyser en liten gul lampe og den skrur seg av når batteriene er ferdig ladet. Men problemet nå er at uansett hvor lenge jeg lader blir ikke batteriene noe særlig ladet. Den gule lampen lyser og skrur seg av som normalt, men batteriet er likevell ikke noe særlig ladet. I brukermanualen står det at batteriet skal, etter hvert, skal få kortere og kortere levetid, men det har jo ikke skjedd i mitt tilfelle. De siste ladningene har alt gått bra og batteriet har ladet seg helt opp. Et Li-Ion batteri skal vanligvis kunne lade 300-500 ganger før det er ødelagt, og jeg har i alle fall ikke ladet det så mange ganger. Jeg tipper jeg har ladet det ca. 100 ganger +/-. Jeg snakket med den plassen jeg kjøpte kameraet og de sier at dette ikke er vanlig og at jeg bør sende inn kameraet til Sony Norge, slik at de kan se på det.

Hva tror dere er problemet? Hva ville dere gjort i min situasjon?

 

Takker for alle svar :)

Endret av _Adler_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Kameraet har blitt brukt som en utstillingsmodell der jeg kjøpte det så batteriet er nok ikke akkurat nytt kan jeg tenke meg. Det kan også hende at batteriet jeg nå har er blitt brukt i andre kameraer i butikken. Jeg tror det rett og slett bare er batteriet og at jeg bør kjøpe meg et nytt et. Noen som tror det samme som meg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...