kendistarr Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Tjaaaa..... Noen som har gjort seg opp en mening om emne? Tror CU vil være en "å være eller ikke å være" for SWG. Håper den ikke suger like mye som det ser ut som den vil gjøre.
Tahiro Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 (endret) Det de planlegger å gjøre er å lage combat systemet likt City of Heroes. Hvis du ikke har prøvd det før så er det første MMORPGET man kanskje kan kalle revolusjonerende. Til og med uten noe form for PvP så er dette spillet ekstremt populært pga combat systemet . Det er ikke det standard form for Click and choose a button & play an animation form for combat . Her kan du f.eks sparke en NPC ned fra ett tak og han tar fallskade. Sett flamme på en fyr og hvis den fyren kommer borti noen andre så tar de osså skade. Altså en combat motor med effekter og fysikk kan man si . Fra jeg har lest så er det dette utviklerne vil gjøre med CU . Med andre ord det blir mer interresant og taktisk enn 99.9 % av andre MMORPG`s som kjører samme Stats vs Stats system. Det som gjenstår å se er om de greier å gjøre det like bra som City of Heroes og greier de det da har man ett konge av ett MMORPG. Men fortsatt syns jeg det er altfor stort fokus på grinding i SWG og all den bruken av Macroer kan gjøre enhver kvalm. Nye jedi systemet er faktisk mer av en grindemaskin enn forrige så tydelig at utviklerne ikke helt skjønner at dette er uhyre kjedelig. Men de skal ha lykke til med dette, dette er tross alt Star Wars og enhver inkludert meg selv vil se at dette blir bra Endret 23. mars 2005 av Tahiro
perzmo Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Har vært i CU alpha siden oktober, og har ingen planer om å slutte SWG på en stund. Det lille som har kommet av info og rykter er ikke nok til å mene noe om hvordan dette vil bli. NDA forhindrer meg fra å si mer, men vent ihvertfall til public beta med å få panikk. SWG er vel i en situasjon der de ikke kan "vinne" uansett. De aller fleste som er igjen er vant til å spille alene, hvis CU/R/B'en tvinger fram grupper vil flere av dagens spillere slutte. De som søkte "groups" forsvant til EQ2 og WoW, og jeg tviler på at mange fra EQ2 vil komme tilbake. Det virker som det er lettere å få folk tilbake fra WoW, i det siste har vi hatt en del som har returnert fra WoW på Test Center.
kendistarr Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Skrevet 23. mars 2005 Har vært i CU alpha siden oktober, og har ingen planer om å slutte SWG på en stund. Det lille som har kommet av info og rykter er ikke nok til å mene noe om hvordan dette vil bli. NDA forhindrer meg fra å si mer, men vent ihvertfall til public beta med å få panikk. SWG er vel i en situasjon der de ikke kan "vinne" uansett. De aller fleste som er igjen er vant til å spille alene, hvis CU/R/B'en tvinger fram grupper vil flere av dagens spillere slutte. De som søkte "groups" forsvant til EQ2 og WoW, og jeg tviler på at mange fra EQ2 vil komme tilbake. Det virker som det er lettere å få folk tilbake fra WoW, i det siste har vi hatt en del som har returnert fra WoW på Test Center. Så du sier altså at det er grunn til å få panikk...men bare ikke ennå?? Neida,jeg skjønner hva du sier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå