Gå til innhold

Pentium 4 2,6ghz 533FSB


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

takk for raske svar... jeg testa hk med den 3200rammen og P4 1,6ghz med 533fsb, ble bare blankt bilde, cpu , ram og hk er testet og alt virket... så jeg merket på msi sine sider ( på cpu/memory support matrix) at hk bare tok 800fsb cpu og 3200ram, og ikke 533mhz cpu med 3200ram... :(

 

EDIT: Forslag til hva jeg burde betale for cpuen når vi bytter ram?

 

EDIT 2 : Er 865PE NEO2-PFS jeg har

Endret av _lefze_pwns_all
Lenke til kommentar
takk for raske svar... jeg testa hk med den 3200rammen og P4 1,6ghz med 533fsb, ble bare blankt bilde, cpu , ram og hk er testet og alt virket... så jeg merket på msi sine sider ( på cpu/memory support matrix) at hk bare tok 800fsb cpu og 3200ram, og ikke 533mhz cpu med 3200ram... :(

 

EDIT: Forslag til hva jeg burde betale for cpuen når vi bytter ram?

 

EDIT 2 : Er 865PE NEO2-PFS jeg har

Om rammen ikke funker i opsettet er det neppe fordi den er PC3200. PC3200 er bare en betegnelse for max spesifisert hastighet minnet kan kjøre på. Ikke noe problem å sette PC3200 RAM til å kjøre på PC2700 hastighet som sagt før. Men om du absolutt vil bytte den ut så skal ikke jeg hindre deg :ermm:

Lenke til kommentar

fant nettop ut av hvorfor ikke p4 1,6 cpuen ikke virket med mitt nye hk... det var en wilamette (:realmad::wallbash: ), og jeg som trodde det var en northwood :(

 

 

EDIT: screenshot fra CPU-Z, og jeg som har gått i 3 år og trodd at dette var en northwood...

 

EDIT 2: men da virker kanskje pc3200 rammen allikavel... problem solved :dribble:

Endret av _lefze_pwns_all
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...