Tengs Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Jeg fikk endelig maskinen min opp å gå, etter å ha hatt problemer med en død cpu og litt annet rot.. Men, nå ser ting ut til å virke.. alt unntatt Lydkortet.. Skreiv egentlig dette i den store sli tråden, men jeg føler at ting bare forsvinner der. Det som skjer, er at alt er installert med Asus sine drivere for kortet, men ingen lyd ut.. Får ikonet for volum kontroll i Task bar, men når jeg skrur alt av lyd instillinger på fullt, og setter i Jack rette stedet OG setter høytalerne på full guffe, så kan jeg såvidt, mellom all susinga, høre musikken fra Mediaplayeren.. For ordens skyld: Ja, selv om jeg vet at det er den grønne jack plassen som skal brukes, så har jeg prøvd de andre fem..
theck1 Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Vil anbefale en bios oppdatering (finner link til nyeste bios i den store tråden), og en driver oppdatering av chipsettet (lydkortet). Lykke til!
Tengs Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Skrevet 21. mars 2005 Vil anbefale en bios oppdatering (finner link til nyeste bios i den store tråden), og en driver oppdatering av chipsettet (lydkortet). Lykke til! Dette er allerede gjort, nyeste bios installert.. Funket verken før eller etter oppdatering (1006 bios)..
sjoko Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 HAr du koblett til lyd uttak i kabinettet også? Fant ut den harde måten at hvis man fjerner jumpere på HK (front panel audio connector) så får man ikke lyd på utgan på HK...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå