Gå til innhold

eMule TCP UDP test failed

Launch

Anbefalte innlegg

Skrevet

TCP test failed! UDP test will not be performed! det er meldingen jeg får opp når jeg prøver å teste portene som skal være åpne for emule. Har prøvd å klikke på knappen under TCP UDP portene i emule som skal åpne dette automatisk, men det ser ikke ut til at det hjelper.

Når jeg høyreklikker på nettverk/internett forbindelses ikonet nede til høyre på "oppgavelinjen" I Windows XP for å sjekke windows firewall settings til ADSL oppkoblingen så står emule.exe listet opp under "Exeptions". Jeg prøvde å legge til to nye porter i listen (TCP: 4662 og UDP: 4672) men det skjedde ikke noe.

Hvordan kan jeg løse dette problemet?

Har helt ny installasjon av Win XP Pro med alle crit oppdateringer og brannmuren på, og Emule 0.45b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har prøvd, den var først åpen og de rette portene lå inne i brannmuren, så prøvde jeg å dekativere Win XP sin brannmur å legge inn Sygate Pro isteden, men det hjalp like lite.

Det står en router på linjen, men før jeg formaterte PC'n før i dag så fungerte det helt fint, er i DHCP og har fast IP fra ISP så det ligger enda i hukommelsen til routeren. Brannmuren i routeren er deaktivert...

Skrevet (endret)

Etter mye knøvling med 2 PCer på samme routeren fikk jeg åpnet opp for Emule, brannmuren var ikke problemet med IP adresser og UDP TCP greiene kræsjet og byttet og holdt helvete.

Emule + router blir tydeligvis bare kødd så den skal vekk litt kjappt.

Endret av Launch

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...