magnu.sa Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Installeringen kommer opp med en beskjed: "CRC error: The file sound.rfa doesn't match the file in the setup's .cab file. The medium from which you are running the setup may be corrupted; contact your software vendor." Så jeg prøvde å bruke en annen persons battlefield-cder, men det skjedde akkurat det samme. Noen ideer?
_Adler_ Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Hei! Får denne meldingen av og til når jeg installerer støre program via cd. Jeg har dvd-brenneren: BenQ DW800A og hvis jeg bruker den får jeg av og til (veldig sjelden) en melding der det står crc error (slik som med deg). Det jeg gjør er å rett og slett bruke dvd-romen min. Da går det utmerket. Du har sikkert flere cd/dvd-stasjoner enn 1? Si ifra om det går?
Senz0r Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 feilpostet...prøv et annet sted så får du nok flere svar
magnu.sa Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Skrevet 17. mars 2005 Hei!Får denne meldingen av og til når jeg installerer støre program via cd. Jeg har dvd-brenneren: BenQ DW800A og hvis jeg bruker den får jeg av og til (veldig sjelden) en melding der det står crc error (slik som med deg). Det jeg gjør er å rett og slett bruke dvd-romen min. Da går det utmerket. Du har sikkert flere cd/dvd-stasjoner enn 1? Si ifra om det går? Jeg har faktisk akkurat samme DVD-brenner selv, men har prøvd å bruke min andre cd-brenner, og jeg får opp samme melding. Har prøvd på en annen datamaskin, og der fungerte det flott. Merkelig...
janfredrik Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 feilpostet...prøv et annet sted så får du nok flere svar Hva er feilpost med dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå