Gå til innhold

Får ikke installert Norton Antivirus 2005

above

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har hatt installert Nav2005 før, men måtte installere det på nytt. Det jeg gjorde for å få det installert var å fjerne alt som het "norton" og "symatec" i registeret slik at jeg kunne fått installert det på nytt. Men etter jeg skulle installere det på nytt får jeg en forbanna feilmelding som er:

nav.JPG

Jeg har prøvd å installer det som meldingen sier manuelt, men da får jeg opp samme melding. Det jeg tror jeg har gjort er å sletta noe for mye i regedit. Jeg tok derfor å reparerte windows, men dette var også unødvendig.

"Gjennoppretting av systemet" kan jeg ikke bruke for de er vekke, nå siden jeg har reparert windows.

Så kjære venner, er det noen som kan hjelpe en fortvilt kar? Holer på å klikke her pga dette dritet her :cry:

Takker for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk!

Men nå har jeg fått trykket på den Browse`n og den fortsetter å installere. Men til slutt så kommer det opp at den ikke kan fortsette, altså en forbanna error..

Aner du eller noen andre hva jeg kan gjøre med dette? Jeg har prøvd det flere ganger, men funker ikke.. :cry:

Skrevet

Prøvde jo å installere det på min far sin pc og der funka det med en gang!

Funka før på min pc og, men når jeg avinstallerte det og sletta noe i registeret så funka det ikke..

Er det noen som vet om noen rene register filer som jeg kan få tak i? Om jeg ligger inn de som ligger på xp cdn, i hvilken mappe ligger de i da? Men da vil vel ikke de andre programmene fungere.. :innocent:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...