Kyppre Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 (endret) Har planer om å bestille PSP fra USA så fort lønninga kommer, men eneste siden jeg vet om som har den er Amazon, hvem andre steder har den og hvilke steder er å anbefale? Endret 17. mars 2005 av Kyppre
Retroboy Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 (endret) Hvorfor bestiller du fra USA?? Er vel bedre å bestille fra Hong Kong, hvor man får en PSP med sone 2!? Hos lik-sang.com får du en PSP på 3 dager Retro.. Endret 17. mars 2005 av Retroboy
Kyppre Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Skrevet 17. mars 2005 (endret) Det er vel ikke noe japansk operativsystem på den eller noe på den da? jeg er ikke så flink til å lese japansk skjønner du . Og hva er Ca pris fra Lik-sang (da jeg har den hjemme, med spill og alt betalt...) Endret 17. mars 2005 av Kyppre
Retroboy Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Nei den er på engelsk (eller japansk). Er bare dumt å kjøpe en US PSP som du ikke kan spille av Europeiske UMD filmer på. Den Japanske PSP har samme sone som den Europeiske (sone2) og du bør som sagt heller velge den Jeg råder deg til å bestille fra http://www.lik-sang.com, disse er kjempe seriøse og leverer varen utrolig kjapt. Retro..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå