musicmixer04 Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 hei... skal montere denne på mitt asus k8v SE deluxe... se her: http://www.zalman.co.kr/product/cooler/700...0MBlist_eng.htm det eneste problemet er at det er en sånn bakplate i aluminium på kortet fra før, og den ser ut til å være limt på...noe forslag hva jeg kan gjøre???? står jo på sidene at kortet er kompatibelt takker for all hjelp
danno_O Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Bare bruk den plata som er på hovedkortet ditt fra før da! Det burde da gå Sjekk videolinken på den sida du har lagt ut.
musicmixer04 Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Skrevet 17. mars 2005 har prøvd...det funker ikke, fordi de greiene til å feste skruene i som sitter på bakplata på kortet er for høye..så når jeg skrur på kjøleren sitter den ikke på... tror eneste mulighet er å fjerne den gamle bakplata....men virker som den sitter ganske hardt...noen forslag ossen jeg kan gjøre det uten at kortet "tar kvelden"?????
JimRamse Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Varm den opp med en hårføner en stund. Så skal den komme lett av.
musicmixer04 Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Skrevet 17. mars 2005 JimRamse... hehe.funka som en kule....for et sjefstriks må jeg si... dagen er redda kan en si:o) thanks again8)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå