tuzzi Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Jeg har spill Anarchy Online nå i 9 månder men nå er det slutt. Av de 9 måndene så har det vert 1000vis kjente bugs som FC har vist godt om men vi har aldrig set de gjøre noe med det. I går så gjore jeg akkurat sån som FC sier jeg skal gjøre for å lage en spesiel ting til min NT i AO (chosen back item) jeg brukte trade skill window som de mener skal vise trygt å saft at jeg får det jeg lager sån at jeg ikke mister ting vis det er galt. Tradeskill window viste Chosen back item for NT så jeg trykka ok det som skjede det var at jeg endte opp med noe som jeg ikke kan bruke for jeg fikk Chosen Agent back item i steden for. Så jeg prøver å sende petition til en ark om probleme å ender opp med å få en tell fra de at jeg var afk så de kune ikke hjelpe meg (noe jeg ikke var) så jeg prøvde å sende en tell til den så kalt personen som skulle hjelpe meg å får tilbake en melding at jeg har ingen mulighet for å kontakte personen for han har GM beskytelse på. Jeg forlater AO på grund av at de har ingen God vilje med å hjelpe spillere som virklig bruker penger i spille og jeg vil fraråde AO veldig sterkt vis du ikke er glad i å spille et spill som minner mer om beta en full versjon.. For AO er fult av bugs og de retter ikke opp noen. De har også vist om en bug som gjør at alle clienter som er i en zone crasher vis noen misbruker den bugen, men de har ikke vist noen god vilje med å bruke den. Den bugen kommer en dag til å bli brukt under en conflict for å sørge for at alle crasher der. Så fra Anarchy-online til Anarchy-offline for min del.
Tahiro Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Det var kjipt :/ AO var jo en av de første store mmorpgene men det har aldri fenget meg noe særlig. Rart at det er fullt av bugs etter alle de årene som har gått. Selv har jeg havnet tilbake til SWG og er helt hekta . WoW interreserte meg ikke men har spilt litt City of Heroes men savnet å leve meg inn i en historie . SWG har blitt sinnsykt bra ihvertfall og JTL er MASSIVT . Ta med deg guilden opp i ett stjerneskip og noen styre skipet, andre turrets, andre kan sitte og chatte ved ett bord hvis de vil mens de ser utav vinduet og ser alle kampene foregå realtime . MMORPG`s er veldig vanskelig å min konklusjon er å bare finne deg ett hvor du liker historien. For meg er det ganske enkelt siden jeg vokste opp med Star Wars og da kan det bare ikke komme noe annet som gjør det bedre enn Lucasarts
tuzzi Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Skrevet 18. mars 2005 Tech Help joda Tech help hjelper veldig.. Etter jeg skrev om bugsa så banda de meg fra forume. På grund at FC ikke vil at folk skal vite om alle bugsa i spille. Etter min menig så behandler FC spillere som ting og er kun ute etter penga, noe jeg ikke er intresert i mer. De så kalt ARK som skal hjelpe er bare tilfeldige spillere som hvem som helst kan bli etter 1 månde + svare på noen spøsmål som man finner fort på forume. Ark = big joke GM = HAHA BH (bughunters) = Ubruklige for de bryr seg ikke (og i følge en som er på live server så fins det ikke bugs på den ^_^) Modoratoer på Forume = Folk som tror de er noe. FC = Ubruklige folk som ikke vet hvordan de skal beholde kunder. Jeg har en ting jeg har lurt på i AO siden start i grunden. Hvorfer adder FC nye ting med nye bugs i spille isteden for å fixe de bugsa som er der først? Jeg tror det er noe med at FC ikke vet helt hvordan de skal fixe det, men vis noen andre har noen gode svar så vil jeg gjerne se de
Smooth Ceiling Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Vel, om du leter finner du sikkert et norsk tlf nummer. Funcom er tross alt et norsk selskap. Jeg har hørt fra andre at det kan være vanskelig å få svar fra supporten, og det er uansett synd. Nå er ikke Funcom like stort som f.eks. Blizzard, men det skal ikke være en unnskyldning uansett. Det høres merkelig ut at du ble bannet fra forumet for å si ifra om noe slikt, lurer litt på hva som egentlig skjedde der. Får du ikke svar, og det blir en stor irritasjon, er det bedre å forlate spillet og gå et annet sted. Det skal være moro å holde på med et MMORPG, og om selskapet er late på supportsiden fortjener de ikke den betalende kunden. Jeg er ikke Funcom fanboi selv om jeg synes de har laget fler utrolig gode spill gjennom årene. Business er business. Lykke til uansett fall, håper det ordner seg.
Flagged Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Tuzzi. Føler med deg, har gjort dette en gang selv. Problemet er at du har hoppet over et nivå på armoren din. Om du leser hva NT IPS NPCen har å si om å lage Chosen back item så må du lage Tier 2 først av den. I begynnelsen så ga FC tilbake det du trengte for å lage ny, men etter en oppdaring av teksten som IPS sier så går ikke det. AO er ikke full av bugs som ikke blir rettet. Det er bugs der som i alle MMORPG. Lykke til videre.
Laserlasse Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Nei, jeg lurte bare på om du var et troll som la inn innlegg for å flame Ett innlegg, som akkurat ikke kan kalles å være 100% gjennomtenkt og velskrevet? Det minnet mest om et typisk troll. Men jeg kan godt ta feil..
tuzzi Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Skrevet 25. mars 2005 Greit nokk det høres sikkert ut at jeg vil flame FC. Men det er en grund for jeg syns de behandler kundene de sine veldig dårlig.. Vis de vil ha folk skal spille mmo games så bør de også høre va folka der vil ha, og der igjen fixe sån at de får det uten mye smerte og fortvilese. Noe jeg mener FC er veldig dårlig til. Men jeg kan gi de lit bra ting å si også. De har lagd et spill for folk som elsker å twinke. De har klart å holde koken gjenom relase av WoW og EQ2. De har git ut nye exp pack som gir folk i max lvl opptatt og betale mer til de. Men de retter ikke de bugsa som de sier at de retter. I anarchy online så er det ikke morsomt å vere healer, fra før jeg begynte å spille så har team hp screen vert bugga og de sier ver gang at det er pri 1 å fixe. Jeg har selv ikke set det blit fixa og det ødlegger spille følesen for mange som spillere healere for det er de som får skylda når en team mate dør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå