Gå til innhold

HJELP! Rare tegn ved oppstart. skjermkort fucka?


Anbefalte innlegg

Har fått det nye gainward 6800gt kortet mitt idag. men når jeg starter opp så kommer det merkelige tegn på skjermen. jeg får også en merkelig lyd i hode telefonene som om det skulle vert en jordings feil ellerno. høres ut som en gammel harddisk har gjemt seg inni head settet ("BRZZZZZZZZZZZZZ")... noen som har hatt eller vet hvordan dette fjernes\fikses? er det skjermkortet eller hovedkortet som er problemet?

 

Jeg har msi k8n neo2 s939, amd 64 3500+, 1gb ocz platinum minne, gainward 6800gt 256mb.

 

Ps. fikk forresten 11347 i score på den testen. er det bra score i forholdt til hardware?

Endret av anal_fabet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var i 3dmark03 jeg fikk scoren :) Men nå streika den fulstendig. jeg snakket med komplett og de sa jeg skulle sende inn hovedkortet. så nå sendes hovedkortet tilbake der det kom fra og håper på å få et helt nytt et iløpet av en uke eller to. det virket som feilen har vert på hovedkortet fra jeg fikk detsiden symptomene var der når jeg fikk det og at det nye skjermkortet har "forverret" symptomene siden det det er mye kraftigere enn det forige kortet jeg hadde (gainward FX5700 LE 256mb)

Lenke til kommentar

Viftene går men minnet kan eg ikke sjekke. den første skjermen som kommer opp under oppstart er jo info om skjermkort og den ser helt fin ut. det er ikke før den forsvinner at tegna kommer og skrifta flyter sammen, tegn flysses, blir bytta ut med andre eller forsvinner. skjermen er bare et stort rot. men den aller første ser helt fin ut (skjermkort info bilde). Det var det som fikk meg til å nøle og kanskje tro at det er hovedkortet som er problemet. Hva tror dere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...