Ole12 Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Heisann. Jeg har et problem med data'n (Hovedkorte tror jeg) Jeg har nå nettopp montert vannkjøling i kabinettet. Jeg skrudde på dataen som vanlig, kom inn på skriveborde. Så klikka dataen, og jeg restarta. Etter den restarta fikk jeg opp denne meldingen: Chassi invaded. System Health.....Halt. Jeg restarta igjen, og nå får jeg ikke opp noe bilde på skjermen. Hva betyr det?
tjaa Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 (endret) Kommer du ikke inn i Bios? Prøv clear cmos. Hvis det ikke er en bug i Bios som kommer opp med "feil feilmelding", så kan det være enablet 'chassis intrution' i Bios. Endret 17. mars 2005 av tjaa
Ole12 Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Skrevet 17. mars 2005 Hei. Jeg komme jo ikke inn i bios, jeg får jo ikke bilde. Har prøvd clear cmos. Og den 'chassis intrution' funksjonen er disabled, man må fjerne en 'jumper' for å enable den. Men har ikke anelse åssen den har komt seg på. Men nå så vil ikke dataen en gang slå seg på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå