hundvåg Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Jeg får lyd ut gjennom usb men ikke gjennom de små jack kontaktene fremme eller bak. De virket før men ikke nå lenger. Noen som har et tips?
Explorer Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Det kan være at lydkortet på et eller annet vis har blitt disablet i bios. Hvis ikke kan det være tull med instillinger drivere i windows. Har du sjekket enhetsbehandlingen i Win om det er noen problemer der?
hundvåg Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Skrevet 16. mars 2005 Hvordan sjekker jeg enhetsbehandlingen i windows? Har prøvd å sjekke i bios men finner ikke frem til noen lydinnstillinger.
hundvåg Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Skrevet 16. mars 2005 sjekket enhetsbehandling og finner ingen feil der. Får lyd ut av mine Hk høytalere, men disse av koblet til via usb. Når jeg prøver med headset kommer det ingen lyd. Det hjelper heller ikke å koble ut usb kontakten.
HAG Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 "kabelen" til høyttaler koblingene foran er fortsatt tilkobla hovedkortet?, er den borte må to "bruer" forbinde 2 av "pinnepara" på hovedkortet, ellers blir det null lyd, kan og bli mangel om digital ut er "enabla" da går analog utgangene til null.
hundvåg Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Skrevet 17. mars 2005 Ja, kabelener koblet til. jeg får hverken lyd ut minijackene fremme eller bak. Har også prøvd å oppdatere driverene, innstallert de orginale driverene men ingenting funker. Det eneste jeg hører med headsettet er litt svak sus. Får som sagt lyd ut via usb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå