Gå til innhold

Sharp AQUOS GA5-32


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne tv'en selges hos hifiklubben

 

Jeg har selv en 26" versjon av panelet. Knallbra skjerm. Men husk at GA5 modellen har ikke DVI inngang og at høytalere er fast montert. GA4 (med side høytalere) og GA3(med høytalere under) både i 26" og 32" utgaver har DVI inngang og avtagbare høytalere.

 

Så her er modellnr. noe misvisende, GA5(og GA6) er noe enklere utgaver av Sharp LC32GA3/LC32GA4.

 

Sist jeg så på hifiklubben var prisen på GA5 kr.19998 Utgaven med dvi inngang(LC32GA3) står ikke på web siden, men hvis du sender en mail og spør kan du kanskje bestille. Jeg tror du må ut med en tusen lapp ekstra.

 

Jeg selv sendte mail til butikken i Marcus Thranes gate i Oslo, og spurte om LC26GA4. Skjermen måtte spesial bestilles. Etter noen dager var den klar til henting på butikken til kr. 14998, som er kr 1000 mer enn den enklere utgave LC26GA6.

 

Så min anbefaling er å maile Hifiklubben, de svarer rask.

Lenke til kommentar

jeg også vurderte å kjøpe den lcdtven for noen uker tilbake. da jeg snakka med en på hifiklubben i m thranes gt sa han at de ikke hadde flere igjen av den modellen med dvi inngang, og husker jeg ikke feil så var det ikke sikkert at de ikk flere av den heller. men den kosta rundt 23.000 da, mens den uten dvi inngang tror jeg faktisk var hele 4-5000 kroner billigere.

 

så jeg hørte litt rundt på dette forumet og avforum, og fant et meget bra alternativ, philips pf9976. den koster 22700 hos elgiganten.no.

det er ogå en 32 tommer, den har dvi inngang og omtrent samme oppløsning, lysstyrke og kontrastnivå som den fra sharp. hvis man ser på de tekniske spesifikasjonene er det vel den største forskjellen at philips sin tv har mye større tekst tv minne(husker ikke helt, men tror det var ca 1000 eller 2000 siders minne)

har hatt den i litt over en mnd nå, og er kjempefornøyd. den er helt super å spille på og se på film.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...