RaveNEyeS Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Jeg hadde kommet til det stedet du blir kasta ut av helikopteret og ned på den øya hvor det kryr av dyr, men samme dagen klikka pcen å jeg ble nødt til å formatere, har noen en save som er fra det stedet de kan sende til meg?
Xavier878 Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Jeg hadde kommet til det stedet du blir kasta ut av helikopteret og ned på den øya hvor det kryr av dyr, men samme dagen klikka pcen å jeg ble nødt til å formatere, har noen en save som er fra det stedet de kan sende til meg? Har fleresavegames på Realistic siden jeg nå spiller det på realistic for tredje gangen! Hva slags vanskelighetsgrad spiller du på?
RaveNEyeS Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Skrevet 16. mars 2005 Spiller egentlig på normal, men det er ett fett åssen vanskelighets graden er
Xavier878 Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Spiller egentlig på normal, men det er ett fett åssen vanskelighets graden er Jeg kan garantere deg at det ikke er ett fett når du skal knerte krieger!
RaveNEyeS Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Skrevet 17. mars 2005 Spiller egentlig på normal, men det er ett fett åssen vanskelighets graden er Jeg kan garantere deg at det ikke er ett fett når du skal knerte krieger! samma det vel Kan jeg få saven din?
Xavier878 Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Spiller egentlig på normal, men det er ett fett åssen vanskelighets graden er Jeg kan garantere deg at det ikke er ett fett når du skal knerte krieger! samma det vel Kan jeg få saven din? Den er grei! Skriv opp email adressa di på profilen så kan jeg sende'n til deg som vedlegg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå