lost^ Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 (endret) Hei! var et gammelt flyspill på 1900-tallet *tror jeg* Man så alt fra en side liksom, og man tok bestandig av fra et hangarskip ut i havet. Hvis du kom for langt opp i luften så ble skjermen minimert ca. 3 ganger for å få en god oversikt over hvor man var man styrte et amerikansk fly mot japsene. Var i den tiden da man stappet disketter inn i siden påtastaturet og koblet mot tv'en og spilte tror jeg det var. Alle tips er velkommen Endret 15. mars 2005 av lost^
Gonzo Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Tror du mener Wings of Fury. En kunne bruke bomber eller raketter for å ødelegge japsenes øyer. Har mange gode minner fra dette spillet =) Gonzo
gorber Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Konge spill..... Brukte mang en time på det... Takk for linken..
Amnio Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Originalen kan du finne her. Merk at du får store problemer med å ta av med mindre du bruker et program for å trege ned spillet en hel del. Du kan f.eks. bruke Mo'slo eller Dosbox til å kjøre det på nyere maskiner. Hvis du ikke skrur ned hastigheten vil spillet virke som det fungerer greit bortsett fra at det ikke reagerer på alle tastekommandoene (som opp/ned). Med andre ord får du god fart før du stuper ned i havet! Takker for remakelink Lou. Er ei stund siden jeg prøvde WoF sist merker jeg...
lost^ Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Skrevet 16. mars 2005 Ingen som har cheats for REMAKE versjonen? Ble litt vanskelig det her
slash Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Ingen som har cheats for REMAKE versjonen? Ble litt vanskelig det her Vanskelig? Hmm.. det er en grunn til at mennesket oppfant konseptet "ØVELSE"! ..som som kjent gjør mester. Lykke til!
BolleKalle Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 (endret) Den remaken var jo helt skada, var jo helt bingo om flyet ville gå fremover på hangarskipet eller ikke.... Endret 17. mars 2005 av HeRbie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå