Gå til innhold

Søker etter gammelt flyspill

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

var et gammelt flyspill på 1900-tallet *tror jeg*

Man så alt fra en side liksom, og man tok bestandig av fra et hangarskip ut i havet.

Hvis du kom for langt opp i luften så ble skjermen minimert ca. 3 ganger for å få en god oversikt over hvor man var

man styrte et amerikansk fly mot japsene.

Var i den tiden da man stappet disketter inn i siden påtastaturet og koblet mot tv'en og spilte tror jeg det var.

Alle tips er velkommen :)

Endret av lost^
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du mener Wings of Fury. En kunne bruke bomber eller raketter for å ødelegge japsenes øyer. Har mange gode minner fra dette spillet =)

Gonzo

Skrevet

Originalen kan du finne her. Merk at du får store problemer med å ta av med mindre du bruker et program for å trege ned spillet en hel del. Du kan f.eks. bruke Mo'slo eller Dosbox til å kjøre det på nyere maskiner.

Hvis du ikke skrur ned hastigheten vil spillet virke som det fungerer greit bortsett fra at det ikke reagerer på alle tastekommandoene (som opp/ned). Med andre ord får du god fart før du stuper ned i havet!

Takker for remakelink Lou. Er ei stund siden jeg prøvde WoF sist merker jeg... :)

Skrevet
Ingen som har cheats for REMAKE versjonen? Ble litt vanskelig det her :innocent:

Vanskelig? Hmm.. det er en grunn til at mennesket oppfant konseptet "ØVELSE"! ..som som kjent gjør mester. :D

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...