jarle*goes*pro Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 som sakt i topicen skal vi kjøpe switcha til et dataparty som vi lager fast, det er ikkje so veldi stort, ca 50 persona kvar gong, å vi lurer på kaslaks switcha vi skal kjøpe ? eller er det bedre å kjøpe trådlaust internett, vi har tpkabla å en 32 ports switch. trenger svart fortast mulig .!
pine Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 (endret) Hvis du vil slippe whine ang lag, packetloss, choke, osv... så får dere tak i et 24porters switch til Har aldri hatt problemer med cnet switcher, har 4, 8 og 16 porter jeg vant på diverse konkkuranser. 4 portern kjøpte jeg for 200kr eller no, har hatt 3 forskjellige servere på i mange år, til tider over 100gb trafikk daglig, svikta meg ikke en eneste gang. Cnet routere derimot er no dritt. For å ikke glemme http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=113243&cks=PRL Endret 13. mars 2005 av pine
Darth Kjell Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 I billig-segmentet har jeg alltid vært fornøyd med SMC. Det fine med SMC-svitsjene er at de som regel har intern strømforskyning (ikke adapter). Slipper å ut med så mye penger hvis strømkabelen blir ødelagt, pluss at det er mye enklere å få kontakten ned i en nesten overfylt strømforgrener (noe som ofte er tilfelle på lokale dataparty).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå