d0ppler Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Lurer bare på en liten ting med skinning, jeg er level 2 i skinning, og har 123 poeng i dette yrket, men jeg merker ikke noe forbedring i den grad at flere dyr jeg skinner ender opp som bra skin. Er dette tilfeldig, eller er det noe jeg kan gjøre for å forbedre sjansen for at det blir et bra skin?
hwknut Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Hvis du skinner low levels, så er sjangsen stor for at du får ruined leather scraps. Jo flere poeng, jo høyere level kan du skinne.
Brakballe Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Lurer bare på en liten ting med skinning, jeg er level 2 i skinning, og har 123 poeng i dette yrket, men jeg merker ikke noe forbedring i den grad at flere dyr jeg skinner ender opp som bra skin. Er dette tilfeldig, eller er det noe jeg kan gjøre for å forbedre sjansen for at det blir et bra skin? Ikke gå opp i lvl for skinning _før_ bar'en i skinning bunner ! Det eneste lvl i skinning gjør er at du kan skinne høyere lvl monsters. I tillegg med for høy lvl i skinning så får du mindre points å skin ut av ting. Har opplevd å få kun 1 light leather av et lvl 29 monster ! Storselgeren til å tjene penger på er vel uten tvil Hillmans Shoulders !
d0ppler Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Skrevet 13. mars 2005 takk for hjelpen, nå skal jeg endelig tjene litt penger! (leste manualen frem og tilbake ang. skinning, men er nesten sikker på at det ikke sto noe om at sjangsen for å få bedre skin avhenger av hvor høy level monsteret du skinner er, det står bare at jo høyere level monsteret er, desto mindre sjangs er det for at jeg i det hele tatt har muligheten for å skinne det)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå