Gå til innhold

Spillmagasinet på tv2 - Mye feil informasjon !

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har merket at dei ikke er helt oppdaterte i spillmagasinet på tv2, blant anna så hørte jeg at Battlefiled 2 skal støtte flere 100 spillere samtidi, (flere 100 må bety at det er snakk om minst 300?) Så vitt jeg har fått med meg så skal det gå med max 100 eller var det 64?

En annen ting var i går når dei skulle omtale GT4, da sa dei at spillet hadde 500 biler og 100 baner. Er ikke det også feil? skal vell være 700 biler og 50 baner?

Det er andre ting som eg også har hørt, men kommer ikke på det nå, :hmm: skal prøve å komme med det senere.

Er det andre som har merket noe feil informasjon med spillmagasinet?

Endret av avalaker
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Her ligger litt info på gamer.no om BF2. Det står nederst i første avsnitt at det skal være over 100 spillere...

Her ligger info om GT4. Det står klart og tydelig "over 500" biler i teksten. Vet ikke det nøyaktige antallet, men jeg kan ikke tro at det er 700... :dontgetit:

Edit: leif :blush:

Endret av SpecialUnit69
Skrevet

Hmm.. merkeli... da er det ivertfall mange andre netsteder som kommer med falsk informasjon, men å si flere 100 stemmer uansett ikke.

Skrevet (endret)

Da burde gamer snart skifta fra 100 til 64 spillere samtidi, og fra 500 til 700 biler, viss det er rett da, kan ikke noen som har spillet se bak på coveret hvor mange biler det er. :yes:

Endret av avalaker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...