Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøremusikk, hva slags?


adg

Anbefalte innlegg

Ah no har eg ikke posta here på lang tid, har vært innlagt på sykehus nån måna:(

 

Har akkurat begynt å kjøre bil igjen, fikk spilt inn høytaleran rett før snyen smelta her oppe, så fikk ikke høre litt god lyd før piggdekkan begynte å ødelegge lyden. Ting eg høre på om dagen e:

 

Sonata Arctica (metal), ingen spesielle sanga, høre på alt fra dem

Tristania (enda mer metal) angina, angellore, deadlocked, december elegy å mange flere.

Har dessuten di to siste Hard dance mania cdan, å en anna trance, heta nåkka såm best for trance 04 etc...

God biten i følge meg e Gregorian cden eg kjøpte rett før eg ble innlagt, må nåkk stå i ro å høre på den for at eg skal kunne verdsette den, enya e en sikker vinner, å selvfølgelig scoret til Ringenes herre! Husker ennå da eg kjørte med orginal høytaleran å et sett med GAS tweeters, det hørtes helt for jævlig ut! Så hvis dåkker ser en bil som står i ro å dåkker høre Ringenes Herre musikken så e det Defus som nyte litt musikk.

 

Det eg virkelig sko ha funne meg va nån av di der klasiske sangan eg like, men sånt må man nesten ha på cd, kan ikke laste ned sånt.

 

Jah, eg hadde så uflaks. Det eneste eg har tenkt på i det siste e at eg sko kjøpe meg Focal Utopia sett å sette framme i bilen, når eg kommer ut finn eg ut at dem har bytta ut den gamle utopia serien med en ny en som koster 19- 24 000 kr. Så no driv eg på å lete etter et nytt frontsett eg kan kjøpe meg. Har funne nån som skal fikse framdøran på bilen min sånn at eg får 2 stk 6,5 tomms høytalere i hver dør, eller kanskje 6,5 å 4 tommer. Har ikke bestemt meg ennå.

 

Hm, ble litt sånn lang bla bla bla post. Men har du anlegg å musikk interesse for det, smell nåkka enya å ringenes herre musikk på den plata :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmm... Mye bra musikk å spille i bilen... I firmabilen går det mest på Rammstein for tiden... Herzeleid, Sehnsucht, Mutter og Reise Reise- albumene... ellers er Radiohead bra hvis en vil ha noe litt mer rolig... Blir mye gauling i bilen da, men så lenge ingen andre hører det... :D

 

Av Trance kan det nevnes Academy of trance- serien, Goliath-serien og A trip in Trance... (Den siste er fantastisk hvis du har MYE anlegg...)

 

System of a Down er jo nevnt (Cigaro er et godt eksempel på en syk, syk låt) Du kan jo ta med Queens of the stone age.

 

Alle over er god musikk når du skal kjøre langt.

 

Skal du råne, er det alltid en slager med pimp-musikk med masse bass... (Snoop Dogg, 213, Busta Rhymes, Dr. Dre, 50 cent++)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...