Magnum p.i. Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Ja - profesjonell -MMS: Ja -GPRS: Ja -EDGE: Nei -WAP: Ja -Kalkulator: Ja/nei). -JAVA: Ja -Email klient: Nei -Spill: Uvesentlig Form: -Klapp/"vanlig"/alternativ: Uvesentlig -Vekt: Ikke viktig -Antenne: Innvendig antenne -"Støt/sprut/støv-sikker": Nei Skjerm: På linje med 6600 sin i hvertfall, kan godt være mindre. Pris: Så rimelig som mulig, men kan godt bruke 3-4000... Med Netcom buisness talk. Går vel som Active talk tror jeg. Diverse: -Merke: Alt utenom Siemens -Kamera: Ja -Videokamera: Ja -Symbian: Ja og nei -Triband: Nei -Infrarød port: Ja -Bluetooth: Ja -Minne: Jeg har 331 bilder, 1456 meldinger og 100-og noe kontakter nå. Den nye bør kunne matche dette. -Minnekort?: Uviktig -Polyfoniske ringetoner: Nei -MP3: Nei -Radio: Nei -3g(UMTS): Nja? -Wlan: Nei -Mulighet for GPS: Uviktig -Batterilevetid: Uviktig -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Ringing, sms/mms og wap.
samsungmobile Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Hva med D500 ? eneste den ikke kan er antall sms da... det er maks 220 totalt. 20 på sim pluss 200 på telefonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå